Thursday, November 6, 2008

patut tak aq lupakan?

hahaha cam gempak jerk tajuk kan....padahalnya tak ader benda pown.
macam nier aq nak diet..patot tak aq teruskan or lupakan jer... susah ah... lagi2 ader adeq n kakak macam aq... dowang nier badan keding so nak gemuk la kononnya, asyik nak mkn jer dowang nier,so tak kan aq nak biar n nampak jer kan.. nak jugak juin, so macam mana aq nak kurus... ader malam tu dowang makan, tak bagi aq pown...cz mkn malam kan leh buat lagi gemok so dowang biar jer aq tgk...padahalnya aq tak nak pown... iolah mkn meggi jer..hahahha.
adeq aq nier tgh2 mlm suka masak taw...em dia mana lah nak mkn sowang2 kena gak ade kakak dier nier ha...mati la aq... so nak tak nak kena mkn gak.. terpengaruh siot...
semalam g astro tgk recording sehati berdansa.. besh2.. kecoh tol budak2 kat c tu..dlm kul 11 abish n g makn lagiiiiiiiiii cz masing2 da lapar... adeq yg blanja..huhuu.. kakak qu la yg paling byk mkn iolah kata nak gemuk... em aq klu mkn luar, niat tuk diet teros ilang..hahahaha
so macam mana nier patot tak aq lupakan niat tuk diet nier...
cz adeq n kakak aq memang tak leh pakai... nak aq diet tp dalam masa yg sama asyik ajaq aq makan jerk....hampes.. sapa tak nak kan....

8 comments :

  1. hArnEy said...

    hahaha...kT oh kT...ekau nak diet.yo..ekau kono dok ngan farell la kT...ekau dok ngan cik yoya ngan sue mano leh jalan...asyik nak makan jo...
    uits g astro x ajak pown...kuikui

  2. NoraJoey said...

    wakakakkaa...lawak..wakakakakaa...
    nak diet konon...argh sudah kau..ko mmg takkan berjaya tuk mendiet kan diri mu...hahahahaha..ko diet siang jerk..malam melantak..nak diet celah mane???hahhaa..adikku...adikku..ko tak pyh diet la..ko comel jerk camtu....aku n deq sue trima ko seadanya..hahhahahahaha..bacchhat....

  3. ktcats said...

    kak harney....nak2 duk ngan farell... kwn2 dierencem cam dier tak..hhohoho mana leh ajaq akak, akak kan exam lgpown nubhan tak ado...

    cik yoya... bleh blah... terima aq seadanya konon... jadi bahan ko ad lah..haaahaa.. eh salah kowang yg jadi bahan aq..

  4. Totin Jamain said...

    tayah diet la
    nanti dah tua2
    dah banyak penyakit kang baru la diet
    skrg ni kita nikmati je semua
    wakakkaka
    nasihat tak bgunaa

  5. ktcats said...

    hahahah nasihat cik totin jamain bagus skali.... boleh eh macam tu..hohoho

  6. nieja said...

    haha
    katy ko kena dgar nshat
    doc totin snguh
    konpem bkesan haha
    xpayah la kau nak diet
    kakak2 ko (k.yati k.tiny aku)
    xde makna nye nak diet
    makan je keje haha

  7. NoraJoey said...

    hahaha...doc totin pun dah keta jgn diet..pastu d tmbh plak ngan kakak2 ko..kak nieja yg terutamanye...so tak pyh diet..enjoy jerk makan..wakakkakaa

  8. ktcats said...

    haahahahhahaha.....
    sudeh... tak ader sowang pown nak galakkan aq diet ek...
    ok lah....makan.....